ביטוח משכנתא אטרקטיביים ביותר

ביטוח משכנתא אטרקטיביים ביותר

אנחנו בשבעת אלונים יודעים כמה ההחלטה לקנות בית היא מרגשת, אבל יחד עם זאת מלווה בחששות, לבטים ובאינסוף התרוצצות והוצאות. אם יש לכם כבר דירה בבעלותכם או שרכשתם דירה לאחרונה, סביר להניח שכמו למרבית תושבי המדינה, גם לכם יש משכנתא. ביטוח החיים והדירה למשכנתא בשבעת אלונים יבטיח לך שקט נפשי, מחיר אטרקטיבי ומגוון כיסויים ייחודיים.

פוליסת ביטוח החיים למשכנתא  מאפשרת 3 הרחבות:

  • הרחבה למקרה נכות מוחלטת וצמיתה*
  • הרחבה למקרה של גילוי מחלות לב ו/או סרטן.
  • הרחבה למקרה של אבטלה.

והכי חשוב - 3 חודשי ביטוח מתנה לכל הרוכש ביטוח
עד סוף החודש!!!

חשיבותן של הרחבות ביטוח משכנתא אלה נעוצה בעובדה כי גם אם אחד המפרנסים איבד את יכולת ההשתכרות שלו עקב נכות, מחלה קשה או אבטלה, המשפחה עדיין מחויבת לשלם את החזרי המשכנתא מדי חודש בחודשו. במקרה של נכות מוחלטת וצמיתה* או גילוי של אחת ממחלות הלב ו/או הסרטן הקבועות בהרחבה הרלוונטית לפוליסה, נחזיר את יתרת המשכנתא לבנק במקום המבוטח. במקרה של אבטלה, נשלם  את יתרת תשלומי המשכנתא החודשיים לבנק, או למבוטח, כהחזר בגין תשלומים ששילם לבנק בתקופה זאת, בכפוף לתנאי הפוליסה.

במקרה בו אובחן המבוטח כחולה במחלה סופנית,נשלם 50% מסכום הביטוח הנקוב בפוליסה עוד בחייו של המבוטח, לטובת כיסוי יתרת הלוואת המשכנתא.*** במקרה של מות 2 בני הזוג בעת ובעונה אחת כתוצאה מאותו מקרה ביטוח, תיפרע יתרת המשכנתא בבנק ובנוסף, סכום השווה לסכום יתרת המשכנתא ששולמה לבנק, ישולם למוטב/ים.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית אנא חייגו ל- 03-5333193