כשביטוח חובה כבר יש לכם, הנה למה אתם צריכים ביטוח מקיף

בין אם רכשתם רכב חדש, בין אם קיבלתם את הרכב הישן של ההורים או של האח הגדול, הרכב יהיה חייב להיות מבוטח לפחות בביטוח חובה. אם ידעתם או לא, ביטוח חובה כשמו כן הוא, חובה על כל בעל רכב אשר נוסע על הכביש כחוק להיות עם ביטוח חובה.

למה?

ביטוח חובה הוא ביטוח המגן ישירות עליכם ועל היושבים איתכם ברכב או מחוצה לו. לאחר תאונת הדרכים, יופעל הביטוח שלכם ויספק לכם את ההטבות המגיעות לכם כחוק מחברת הביטוח שלכם. כמובן שיהיה עליכם לספק לה את כל ההוכחות (צילומים, עדויות, דוח משטרה ועוד) שאכן מגיעים לכם הפיצויים שמגיעים לכם. אך אם במזל לא נפצעתם ולאיש לא קרה כלום, מה קורה עם הרכב שלכם? כשביטוח חובה לא מגן על הרכוש שלכם, מה כן?

הכירו את הביטוח המקיף!

אם עוד לא שמעתם על הביטוח המקיף ונפלו פניכם מלגלות שביטוח החובה לא מגן על הרכב שלכם, אתם יכולים לחזור לחייך. ביטוח מקיף הוא התשובה שלכם להגנה על הרכב והרכוש הקיים בו. ביטוח מקיף הוא לא סתם ביטוח רכב, הוא ביטוח לרכב. בזמן שביטוח החובה דואג לכם ולחייכם, ואתם לחלוטין צריכים להודות על כך שהוא חובה, ביטוח מקיף הוא לבחירתכם בלבד והחלטה היא לחלוטין שלכם אם אתם חפצים בו או לא.

ביטוח לרכב? מה זה אומר?

ביטוח מקיף למעשה מגן על הרכב שלכם בזמן תאונת דרכים. כאשר נקלעתם לתאונה ורכבכם ניזוק, נגיד שעלה באש, כל הפריטים שהיו בתוך הרכב מן הסתם עלו באש גם הם. במצב כזה, ביטוח מקיף יעשה את העבודה עבורכם. כך, תוכלו לקבל מן הביטוח פיצוי כחוק.

ואם התאונה הייתה באשמתכם?

גם פה הביטוח המקיף בא לעזרתכם כאשר הוא מכיל בתוכו את ביטוח צד ג'. כאשר אתם מעורבים בתאונת דרכים שקרתה באשמתכם, ביטוח צד ג' בא לעזרתכם ולהגנתכם בתיקונים השוטפים של הרכב או הגדר, השער, העמוד וכן הלאה, שפגעתם בו. כמובן הדבר ילווה בהוצאות כספיות שלכם לצד הוצאות הביטוח אך ללא ספק הוא יעזור לכם. בשעת הצרה שלכם.

אז נכון,

ביטוח מקיף עולה יותר כסף מביטוח החובה, אך הוא נחוץ מאוד גם אם ההוצאה נראית לכם גדולה מדי. בהתייעצות עם מספר חברות ביטוח והבנה של סוג הנהגים שאתם, תוכלו למצוא את הביטוח המקיף הטוב ביותר עבורכם, דבר שישרת אתכם בכל מצב בכביש. בין אם אתם מעורבים בתאונת דרכים ובין אם נתקעתם בצד הדרך ואתם צריכים חילוץ שלכם או של הרכב שלכם.

ביטוח לרכב הוא הדבר הכי נחוץ לכם, לבטיחות שלכם, לבטיחות של אלה היושבים איתכם ברכב ואלה הנמצאים מחוץ לרכב שלכם. אתם ממש לא רוצים להתנייד בלי ביטוח.