פוליסות ביטוח לעסק שכדאי להכיר

בעלי עסקים עובדים קשה מאוד למען העסק שלהם. הם משקיעים משאבים, זמן והמון אנרגיות. הם מגייסים עובדים ומחפשים עוד פלטפורמות לקידום המותג ולהגדלת החשיפה, ההכנסות והרווחים. עם זאת, לא פעם הם חשופים לסיכונים, לתביעות ולאתגרים שעלולים לעלות להם ביוקר, לפגוע בעסק ולהוביל במקרים קיצוניים גם לסגירה של העסק. פוליסות ביטוח שונות יכולות לשנות את התמונה ולהקל על בעלי העסקים, והנה כמה ביטוחים שממש כדאי לכם להכיר.

ביטוח לעסק שעובד מהבית

נניח שהחלטתם לחסוך בעלויות, ובמקום לשכור משרד הפכתם את החדר המיותר בבית למשרד. הצבתם במקום שולחן מעוצב, כיסא מנהלים מפנק, ציוד טכנולוגי שיעזור לכם לנהל את העסק בקלות ואולי גם פינת ישיבה ללקוחות ומכונת קפה שעלתה לכם לא מעט. על פניו נדמה שאתם לא באמת זקוקים לביטוח במצב הזה, אבל האמת היא שגם המשרד הביתי זקוק לכיסוי. במילים אחרות, אם אתם מתלבטים האם צריך ביטוח לעסק שלי או לא, כדי לנסות ולשער מה יקרה עם הרכוש ייגנב, אם שריפה תפרוץ במקום או אם כל אירוע אחר יוביל לנזק שיקשה עליכם לעבוד ויעלה לכם הון תועפות באופן כללי.

מתחזקים רכב מסחרי? בטחו אותו

לצד הרכב הפרטי שלכם יש לכם בוודאי רכב מסחרי. את הרכב הזה אתם פשוט חייבים לבטח, ובנוסף לביטוח החובה מומלץ לשקול גם הרחבות, בפרט ביטוח אחריות נגד צד שלישי. סביר להניח שאתם לא רוצים להיקלע לתאונה שתעלה לכם ביוקר ותוביל לעלויות נוספות – לא רק על טיפול בנזקים שייגרמו לכם, אלא גם בנזקים שייגרמו לגורמים אחרים המעורבים בתאונה. אם כן, ביטוח רכב מסחרי הוא צעד חשוב, נכון וחכם כלכלית.

רופאים ואדריכלים: ביטוח אחריות מקצועית

ישנם בעלי מקצוע אשר חשופים יותר לתביעות בגין רשלנות רפואית, ולצד רופאים ומטפלים מסוגים שונים, אפשר לכלול בקטגוריה הזו גם אדריכלים, שרברבים ואף קוסמטיקאיות. רכישת פוליסת אחריות מקצועית היא צעד נבון עבור בעלי עסקים אלה, שכן זוהי הפוליסה שמעניקה כיסוי על נזקי גוף או רכוש הקשורים ברשלנות רפואית או בתחום הפעילות שלהם. זהו אחד הכיסויים החשובים ביותר מבחינת אנשי המקצוע, בוודאי אלה שרוצים לעבוד בראש שקט יותר, ולצמצם את החשיפה שלהם לתביעות כאלה ואחרות.

אם אתם לא לגמרי בטוחים איזה כיסוי מתאים לכם ומה נכון לכם לעשות, אפשר ומומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח שישקף את כל הסיכונים ואת כל הכיסויים שיבטיחו לכם ראש שקט הרבה יותר.