ביטוח לטיול בקניה- מה חשוב לדעת?

אפריקה נחשבת ליבשת הרפתקנית ומרגשת עבור מטיילים רבים וקניה מהווה את אחד מיעדיה הפופולאריים של אפריקה.
לקניה השוכנת במזרחה של היבשת יש את כל החומרים הדרושים להפוך את המסע האפריקאי שלכם להצלחה מסחררת: החל מעיר הבירה ניירובי הקוסמופוליטית והשוקקת חיים דרך הסוואנה והאגמים המהפנטים ועד הגייזרים החמים.
אפשר להגיע לקניה בעת עונת הנדידה ולחזות בבעלי החיים מקרוב נודדים או לצפות בהם באחת משמורות הטבע הפלאיות בכל עונות השנה. בין אם בשמורת מסאי מארה או בפארק הלאומי אמבוסלי. בקניה גם בית יתומים לפילים ואתרי צפרות ומגוון אופציות לאירוח חווייתי ובלתי נשכח בין אם בתנאי שטח ובין אם בלודג'ים מפוארים, מפגש עם שבטים ונופים מרהיבים.
ההיערכות לקראת טיול באפריקה דורשת הכרות מעמיקה ויסודית עם היעד וכאן נכנס לתמונה טיול מאורגן לקניה של מי שיכול לתפור עבורכם את כל הקצוות ולארגן טיול חלומי בהתאם להעדפות המשתתפים, משך זמן החופשה והתקציב הנכון.
חשוב לבחור מארגני טיולים שהינם בעלי הכרות קרובה עם קניה, שמכירים את התרבות, את המדריכים המקומיים, וידעו גם לתכנן טיול כאשר מדובר לעיתים ברצונות ייחודיים כמו אוכל כשר או פעילויות מיוחדות, למשל, כחלק מטיול בר/בת מצווה.
מלבד הזמנת הטיסות לאפריקה ודאגה לחיסונים שכדאי לעבור לפני שנוסעים לטייל בקניה, ויזה שיש לסדר עליכם להיות קשובים להנחיות שונות בנוגע למדינת היעד וחשוב מאוד – לרכוש ביטוח מתאים.

מה כולל ביטוח רפואי לאפריקה?
באפריקה עשויים להיות חשופים למלריה או מחלות שונות העוברות על ידי יתושים במיוחד באזורים הכפריים וכדאי לבצע את החיסונים הנדרשים, אך יש גם לדאוג לביטוח רפואי לנוסעים שיקנה לכם את השקט הנפשי המבוקש לטיול ביבשת.
בבואכם לבחור ביטוח, חשוב לוודא שהוא אכן רלבנטי לאפריקה ולבחון מה גובה הכיסוי הרפואי שהוא מציע והאם ניתן להוסיף כיסויים נוספים. למשל, כיסוי שכולל הידבקות בקורונה ושהייה בבידוד, פנייה לבית חולים, מתן טיפול רפואי ביעד או הטסה לארץ.
לרוב תוכנית ביטוח נסיעות לחו"ל בסיסית תכלול ביטוח רפואי שמתייחס לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל באישור חברת הביטוח (כל מקרה לגופו) כמו למשל, בדיקת רופא, אשפוז, פנייה למוקד חירום ביעד ועוד.
מומלץ לבדוק מה כולל החזר ההוצאות כולל אופציה להארכת שהייה בחו"ל למשל עקב כניסה לבידוד או במקרה של אשפוז. ישנן גם הרחבות שיש לבצע בהתאם למצב בריאותי קיים.
כמו כן, שימו לב שישנם כיסויים שרלבנטיים למי שמתעתד לעסוק בספורט אקסטרים ואת הכיסויים לספורט אתגרי ניתן לבצע גם לפי תאריכים בהם אתם עתידים לבצע ספורט מסוג זה בין אם מדובר בספורט ימי או בספורט מוטורי כלשהו, בים או ביבשה.
בכל הנוגע לנשיאת גאדג'טים או לביטוח שקשור לכבודה שאתם מתכוונים לשאת אתכם בטיול לאפריקה, כדאי לבחון מראש אם ישנן הרחבות וכיסויים הקשורים לציוד שבכוונתכם להביא עמכם לטיול כמו אופניים או גלשן, מחשב נייד, טלפון. כלומר, כיסוי מפני גנבת או אובדן הציוד עד לסכום הנקוב בפוליסה.
הרחבות שיכולות אף הן להיות רלבנטיות לביטוח נסיעות לחו"ל לאפריקה – כיסויים כמו איתור חיפוש וחילוץ שתקפים גם במצבים של אסונות טבע כמו רעידת אדמה או צונאמי וכן חבות כלפי צד ג', שהינה הרחבה בגין נזק לצד ג'.
כאשר טסים לאפריקה במיוחד בתקופת הקורונה כדאי לבדוק איך הביטוח יכול לשרת אתכם גם במקרה של ביטול או קיצור נסיעה כתוצאה מקורונה.
מומלץ להתייעץ עם סוכני ביטוח של סוכנות הביטוח – צוות מקצועי מיומן ומנוסה בכל הנוגע לביטוח נסיעות לאפריקה, כדי לרכוש את הפוליסה עם כל ההרחבות הרלבנטיות בהתאם לאופי הטיול, מועד הטיול, מצבם הבריאותי של המשתתפים בעלויות האטרקטיביות ביותר, כדי שתוכלו לטוס וליהנות באפריקה ללא דאגות.

Write a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *